• יום שבת, ט"ז כסלו התש"פ
    • Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    העיתון News אתר אקטואליה ותוכן איכותי
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
  • מבזקי YNET

  • העיתון News אתר אקטואליה ותוכן איכותי
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
    אל תהיה הגבר הזה: קמפיין נגד הטרדות מיניות בחיי הלילה

    אל תהיה הגבר הזה: קמפיין נגד הטרדות מיניות בחיי הלילה

    3 ביוני 2017 – ט׳ בסיון ה׳תשע״ז 13:13

    מאת מערכת העיתון News |

    עיריית תל אביב יצאה בקמפיין חוצות חדש שיעלה בתחנות האוטובוס ברחבי העיר נגד הטרדות מיניות בחיי הלילה. הקמפיין שנקרא "אל תהיה הגבר הזה" התחיל בקנדה ועבר התאמה ישראלית במטרה להעלות את המודעות בקרב גברים לתופעה.

    הקמפיין, בהשראת אחיו הקנדי "Don't Be That Guy",  מתאר באיורים סיטואציות שונות בהן אישה וגבר מבלים יחדיו בהנאה, אך הצלליות שלהם מתארות איך האירוע יכול היה להפוך לאירוע מאיים: הגבר מכניס לאישה סם אונס למשקה כשהיא לא שמה לב, כופה את עצמו על רחבת הריקודים, או מצלם אותה ללא ידיעתה והסכמתה.

    המודעות להטרדות מיניות במועדונים ובברים עולה בשנים האחרונות, אך יוזמות הסברה שונות פונות דווקא לנשים, קורבנות ההטרדות, ומפצירות בהן לשנות את התנהגותן ולהגן על עצמן על ידי לבוש צנוע יותר, להימנע מלהגיע למקומות בילוי, לא לרקוד באופן מסוים, או לשמור על המשקה שלהן מפני סם אונס.

    הקמפיין הוא יוזמה של חברת מועצת העיר תל אביב-יפו עו"ד גבי לסקי (מרצ), יו"ר הוועדה לשוויון מגדרי בעירייה, בשיתוף יוזמת "לילה טוב", "מרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית – תל אביב", ו"שדולת הנשים בישראל".

    עו"ד גבי לסקי, יו"ר הוועדה לשוויון מגדרי בעירייה: "במקום להפנות את הזרקור אל הנשים, קורבנות ההטרדות החלטנו לפנות דווקא לגברים ולקרוא להם לקחת אחריות על מעשיהם ולא להתנהג בצורה מטרידה ופוגעת כלפי נשים במקומות בילוי. חשוב שנשים ישמרו על עצמן,  אולם בקמפיינים הפונים לנשים יש לעתים אלמנט של האשמת הקורבן – ומכך רצינו להימנע. הקמפיין הנוכחי, תחת הסלוגן 'אל תהיה הגבר הזה', מזכיר לגברים שיש להם בחירה ואחריות, וכל התנהגות מטרידה ופוגעת אינה לגיטימית וכי עליהם לבחור לא להיות הגבר הזה".

    אולי יעניין אותך גם:

    • הצגת הבימה 'לבד בברלין' – ב… ברליןהצגת הבימה 'לבד בברלין' – ב… ברלין
    • מתנה לשר הביטחון: הספר "תותחנים בשל"ג – סיפור מלחמה"מתנה לשר הביטחון: הספר "תותחנים בשל"ג – סיפור מלחמה"
    • יום האחות: ישראל מצדיעה לאחיות ולאחים במערכת הבריאותיום האחות: ישראל מצדיעה לאחיות ולאחים במערכת הבריאות
    • הרב המקובל שריקי חזה את המהפך בבחירות הרופאיםהרב המקובל שריקי חזה את המהפך בבחירות הרופאים
    פורסם ב: חדשות, מקומי ועירוני
    פרטי יצירת קשר

    שירות לקוחות: info@haeton.co.il

    מחלקת מודעות: adv@haeton.co.il

    מערכת: desk@haeton.co.il

    מזכירות: office@haeton.co.il

    © כל הזכויות שמורות לאתר העיתון News, אין לעשות שימוש באתר, במידע שבו, בשירותים ובתכנים, אלא לצרכיו האישיים של המשתמש. אין לפרסם, להציג, להעתיק, לשכפל וכיו"ב את המידע, השירותים והתכנים באתר בשום צורה או אופן, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, דפוס, רדיו, טלוויזיה ו/או בכל מדיה אחרת ללא ציון המקור ואישור בכתב ומראש מאתר העיתון News.

    אודות האתר ותקנון שימוש

    העיתון News הוא אתר תוכן המספק לציבור הגולשים מידע בעל ערך מגזיני, חדשותי ואקטואלי, הערוך ומוגש בסטנדרטים עיתונאיים. המידע המוצג באתר לקוח מעולמות תוכן שונים ומגוונים, חלקו מבוסס על מידע המתפרסם ברחבי הרשת ובכלי התקשורת, תוך ציון המקור, וחלקו מבוסס על תכנים עצמיים ומקוריים.
    העיתון News שם לו למטרה להגדיל ולהרחיב כל העת את תחומי הסיקור והעניין בהם הוא עוסק. במסגרת הערכים העיתונאיים והציבוריים שהאתר גזר על עצמו, לא נאפשר שיח אלים או פוגעני, לא ניתן במה לרכילות זולה, לשיימינג או לכל שיח ותמונה שאינם הולמים את שולחן ארוחת הבוקר, כפי שנהגו לומר בעבר עורכים בכירים.

    קרא עוד >>>

    עקבו אחרינו

    לוגו בנייה ועיצוב: משרד פרסום שקד
    לוגו שקד פרסום
    • felestore
    • Plugins Wordpress
    • Themes Wordpress
    • Documents Wordpress
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן