• יום חמישי, י"ד כסלו התש"פ
    • Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    העיתון News אתר אקטואליה ותוכן איכותי
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
  • מבזקי YNET

  • העיתון News אתר אקטואליה ותוכן איכותי
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
    • ראשי
    • חדשות
    • מקומי
    • מהעולם
    • בריאות
    • חברה
    • טכנולוגיה
    • כסף
    • ספורט
    • פנאי
    • תיירות
    • תרבות
    • דעות
    • המומחים
    • מעצבן
    • שווה בדיקה
    מה אוכלים העשירים החדשים? תשאלו את מריאנו שיינקמן

    מה אוכלים העשירים החדשים? תשאלו את מריאנו שיינקמן

    3 באוקטובר 2017 – י״ג בתשרי ה׳תשע״ח 22:53

    טרנד האירוח החדש שכובש את ישראל: קייטרינג דרום-אמריקאי

    מאת מערכת העיתון News |

    להרשים את האורחים עם בשר אסאדו איכותי, ליהנות מחוויית אירוח ייחודית, או פשוט לגרום לאנשים להגיד wow! – אלו רק חלק מהסיבות שהביאו אוכלוסיות מבוססות לפתוח את ביתם לקייטרינג דרום-אמריקאי ולארח את החברים ואת המשפחה בסגנון האירוח החדש שסוחף את המדינה בחודשים האחרונים.

    החיוך מאחורי כל נתח. מריאנו שיינקמן. צילום: ענת פייזר

    כדי ללמוד מקרוב על הטרנד של העשירים החדשים, יצאנו לשטח והצטרפנו לקייטרינג של מריאנו שיינקמן – ואכן התרשמנו מהחוויה הייחודית שהקייטרינג מציע, המשלבת בין עוצמה, אש וצבעוניות לבין יחס אישי ודגש מוקפד על הפרטים הקטנים ביותר.

    מלצרים אדיבים קיבלו את פנינו, השף חיכה לנו עם חיוך גדול, הסביר על האוכל, חקר בדבר ההעדפות הקולינאריות שלנו, חתך במיוחד עבורנו את החלק הכי עסיסי מנתח הבשר… ותיבל הכל בהרבה צחוקים וסיפורים עממיים על ארגנטינה.

    וכשמדברים על קייטרינג דרום-אמריקאי אי אפשר שלא להתמקד בבשר האסאדו. שאלנו את שיינקמן, הבעלים והשף של הקייטרינג, במה בא לידי ביטוי ייחודו של בשר האסאדו הדרום-אמריקאי: "מדובר בשיטת צלייה מיוחדת שמילת המפתח בה היא סבלנות. בשיטה זו צולים את הבשר שעות רבות על הגריל, הרבה לפני שהאורח הראשון מגיע. הקונספט של אסאדו ארגנטינאי הוא צלייה על המקום של נתחים גדולים מאוד, השוקלים מ-3 ועד עשרות קילוגרמים".

    "חשוב להבין שבקייטרינג דרום-אמריקאי אמיתי", הוסיף, "השפים מקפידים לצלות את הבשר ולהכין את כל מרכיבי הארוחה באירוע עצמו (ולא מראש), מה שמעיד על איכות וטריות המזון". שיינקמן מדגיש כי מעבר לאי ההתפשרות על איכות הבשר ועשייתו, יש להקפיד גם על חומרי גלם איכותיים של הסלטים, הלחם, רוטב הצימיצ'ורי, וכל יתר הרכיבים שמסביב לארוחה ולאירוח.

    מידת עשייה מושלמת. צילום: ענת פייזר


    מדוע הטרנד החדש סחף בעיקר אוכלוסיות מבוססות יותר?
    "חשוב להבין שהמטבח הדרום-אמריקאי הינו מטבח המצריך השקעה של זמן ומשאבים. הבשר חייב להיות משובח. הטבחים צריכים לדעת כיצד לעבוד עם נתחי בשר שלמים במשך שעות, המלצרים חייבים להיות שירותיים (על-מנת להבטיח שהאווירה באירוע תהיה שמחה), וכמובן שלעיתים מדובר באירוע המצריך לוגיסטיקה מורכבת".

    יוקרה בין הפרדסים. צילום: יריב דגן

    טרנד האירוח החדש, בטוח שיינקמן, מתאים לכולם, ומציין כי יותר ויותר ישראלים כבר החליטו שיש טעם לבחור בקייטרינג דרום-אמריקאי איכותי. רגע לפני שגם אתם מרגישים קרובים לצלחת ומצטרפים למהפכה הקולינארית, שיינקמן מגיש באדיבותו טיפים בשרניים שחשוב לשים אליהם לב לפני שבוחרים בקייטרינג אסאדו איכותי:

    בדקו את רמת המקצועיות של הקייטרינג – איך עושים את זה? פשוט מאוד. בדקו אם צוות הקייטרינג מגיע מוקדם למקום האירוע (לפחות 5 שעות לפני שמתחילים). האם הצוות דואג לסדר ולערוך את המקום מראש? האם הצוות עובד בכיף ובהנאה? אחרי הכל, כשצוות הקייטרינג עובד בשמחה, גם האירוע שלכם יהיה שמח.

    בדקו היכן מכינים את האוכל לאירוע – אל תתפשרו על בשר שמגיע מוכן למקום האירוע או על סלטים וממרחים המגיעים אליכם בקופסאות. דרשו שהבשר ייצלה על המקום והסלטים והממרחים יהיו טריים, כלומר שהירקות ייחתכו במקום. זכרו – הטריות והאיכות של חומרי הגלם הם חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע שלכם.

    בדקו את רמת השירות של הקייטרינג – האם צוות הקייטרינג נמצא בזמן האירוע ב'בופה'? האם הצוות דואג ליצור כימיה עם האורחים שלכם? האם הם מדברים עם האורחים ומסבירים להם על המנות והבשרים? האם הם מוסיפים צחוק וחיוך לאווירה?

    בדקו האם לקייטרינג יש פתרונות גם לאירועים קטנים – קייטרינג מקצועי יוכל לספק לכם פתרונות קולינאריים גם לאירועים קטנים. כן, אפילו ל-20 אנשים שאתם חפצים ביקרם בביתכם.

    בדקו האם הקייטרינג דואג גם לעיצוב האירוע – לרוב, קייטרינג אסאדו מקצועי יוכל לדאוג עבורכם גם לעיצוב האירוע (בעזרת מעצבים ומפיקים), והתוצאה – אירוע שהאורחים שלכם יגידו עליו  wow (ולא רק על הבשר)!

    בדקו האם יש תפריט המתאים לכל האורחים שלכם – נכון, בשר טעים ואיכותי הוא אחד המרכיבים החשובים בכל אירוע, אך זכרו שיש גם אורחים צמחוניים, טבעוניים או אלרגיים לסוגים מסוימים של אוכל. לכן, חשוב לבדוק גם את המנות שמסביב לבשר, כגון סלטים, ממרחים ותוספות מיוחדות לצמחונים.

    כמובן שלפני שמארגנים אירוע או מסיבה צצות עוד הרבה שאלות ותהיות, אבל הדבר הכי חשוב שצריך לזכור הוא שקייטרינג דרום-אמריקאי טוב, הוא קייטרינג שלא רק מספק אוכל – אלא מספק חוויה לחושים.

    מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם>> או בטלפון: 054-6400997

    פורסם ב: אולי יעניין אותך גם, פנאי וצרכנות
    פרטי יצירת קשר

    שירות לקוחות: info@haeton.co.il

    מחלקת מודעות: adv@haeton.co.il

    מערכת: desk@haeton.co.il

    מזכירות: office@haeton.co.il

    © כל הזכויות שמורות לאתר העיתון News, אין לעשות שימוש באתר, במידע שבו, בשירותים ובתכנים, אלא לצרכיו האישיים של המשתמש. אין לפרסם, להציג, להעתיק, לשכפל וכיו"ב את המידע, השירותים והתכנים באתר בשום צורה או אופן, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, דפוס, רדיו, טלוויזיה ו/או בכל מדיה אחרת ללא ציון המקור ואישור בכתב ומראש מאתר העיתון News.

    אודות האתר ותקנון שימוש

    העיתון News הוא אתר תוכן המספק לציבור הגולשים מידע בעל ערך מגזיני, חדשותי ואקטואלי, הערוך ומוגש בסטנדרטים עיתונאיים. המידע המוצג באתר לקוח מעולמות תוכן שונים ומגוונים, חלקו מבוסס על מידע המתפרסם ברחבי הרשת ובכלי התקשורת, תוך ציון המקור, וחלקו מבוסס על תכנים עצמיים ומקוריים.
    העיתון News שם לו למטרה להגדיל ולהרחיב כל העת את תחומי הסיקור והעניין בהם הוא עוסק. במסגרת הערכים העיתונאיים והציבוריים שהאתר גזר על עצמו, לא נאפשר שיח אלים או פוגעני, לא ניתן במה לרכילות זולה, לשיימינג או לכל שיח ותמונה שאינם הולמים את שולחן ארוחת הבוקר, כפי שנהגו לומר בעבר עורכים בכירים.

    קרא עוד >>>

    עקבו אחרינו

    לוגו בנייה ועיצוב: משרד פרסום שקד
    לוגו שקד פרסום
    • felestore
    • Plugins Wordpress
    • Themes Wordpress
    • Documents Wordpress
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן